ChwilaPrzerwy.pl – Przerwa na chwilę wiedzy!
    What's Hot

    Jak ugotować jajko na miękko, by było idealne?

    17 stycznia 2022

    Obrączki ślubne na przestrzeni wieków i w różnych kulturach

    11 stycznia 2022

    Niezwykłe właściwości pomidorów

    4 listopada 2021
    ChwilaPrzerwy.pl – Przerwa na chwilę wiedzy!
    • Strona Główna
    • Biznes, Firma
      • Marketing
      • Reklama
    • Dom, Ogród
      • Aranżacje
      • Budowa
      • Nieruchomości
      • Ogród
      • Porządki
      • Remont
      • Wnętrza
      • Wyposażenie
    • Dziecko
      • Czas wolny, Rozrywka
      • Nauka i edukacja
      • Rozwój
      • Wychowanie
    • Facet
      • Hobby
      • Kulturystyka
      • Męskie sprawy
    • Finanse
      • Bankowość
      • Kredyty i pożyczki
      • Ubezpieczenia
    • Kobieta
      • Ciąża
      • Dieta i odchudzanie
      • Fitness
    • Motoryzacja
      • Samochody
      • Transport
    • Turystyka
      • Noclegi i hotele
      • Podróże
      • Środki transportu
      • Wakacje i urlop
    • Życie
      • Kuchnia
      • Miłość i seks
      • Moda
      • Praca i kariera
      • Rodzina
      • Ślub i wesele
      • Sport
      • Styl życia
      • Uroda
      • Zdrowie
    ChwilaPrzerwy.pl – Przerwa na chwilę wiedzy!

    E-marketing, czyli marketing internetowy

    emarketing

    W ostatnich latach firmy coraz częściej decydują się na przeniesienie swojej działalności do Internetu. Dlatego właśnie marketing internetowy określany jako e-marketing czy też marketing elektroniczny staje się bardzo szybko rozwijającą się odnogą marketingu.

    E-marketing, czyli marketing internetowy – główne założenia

    W ramach marketingu internetowego mieszczą się wszystkie działania, które mają na celu stworzenie planu wprowadzenia danego produktu na rynek, przy dodatkowym jego promowaniu. E-marketing ma także pokazać markę w jaki najlepszy możliwy sposób w Internecie. Marketing internetowy ma doprowadzić do zwiększenia popularności i widoczności firmy w przestrzeni wirtualnej.

    Coraz większa popularność tej formy marketingu wynika z rozwoju przemysłu informatyczno-technologicznego, a także z tego, że wszyscy spędzamy w Internecie coraz więcej naszego czasu. Zarówno tego zawodowego, jak i wolnego.

    Rodzaje marketingu internetowego

    O gałęziach e-marketingu można mówić zapewne cały dzień, jednak da się wyróżnić trzy podstawowego jego kategorie:

    • SEO (optymalizacja i pozycjonowanie) – dotyczy to kwestii optymalizacji strony, którą chcemy promować i pokazać jak najszerszej grupie odbiorców pod kątem wyszukiwarek. Chodzi przede wszystkim o jej widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Na wysoką pozycję danej strony ma wpływ chociażby: domena strony i jej linkowy profil, treść danej strony, optymalizacja strony (w tym jej linkowanie).
    • Marketing w social media – dotyczy to wszelkich mediów społecznościowych. W marketingu na social mediach najważniejsze jest dostosowanie treści do odbiorców. Warto także poważnie zastanowić się, do którego rodzaju mediów społecznościowych firma, którą chcemy promować, najlepiej się nadaje. Nie stawiaj na wszystkie dostępne kanały social mediowe, wybierz te najbardziej pasujące. Jest to ta metoda e-marketingu, która jest chętnie stosowana, głównie ze względu na to, że obecnie w mediach społecznościowych spędzamy większą część czasu wolnego.
    • E-mail marketing – wiadomośc e-mail trafia do odbiorcy w najbardziej bezpośredni sposób. Celem takiego marketingu jest stałe utrzymanie kontaktu z odbiorcą. Największą zaletą e-mail marketingu jest możliwość personalizacji dostarczanych wiadomości.

    Influencer marketing – nowość e-marketingu!

    Influencer marketing to obecnie prężnie rozwijająca się przestrzeń do pozyskiwania nowych klientów. Coraz częściej dochodzi do tego, że firma zaczyna współpracę z influencerem, a ten jako osoba wpływająca na decyzje zakupowe innych, może okazać się bardzo przydatny. Influencer ma swoje konto np. na Instagramie czy YouTube, lub prowadzi swojego bloga i to tam reklamuje produkty przeróżnych marek. Takie osoby, często znane, budzące zaufanie są autorytetem dla swoich odbiorców. Ważne są przede wszystkim zasięgi kont influencera, zaangażowanie osób, które go obserwują oraz ich liczba.

    E-marketing, czyli marketing internetowy – co zrobić, aby był skuteczny?

    Najważniejszą kwestia jest, aby marketing internetowy był odpowiednio zaplanowany i konsekwentnie wdrażany. Jeśli taka forma marketingu jest nam znana, możemy się pokusić o osobiste prowadzenie działań w tym zakresie. Jednak jeśli jest to dla nas nowość, warto skorzystać z usług firm, które się w tym specjalizują.

    Warto pamiętać o tym, że korzystny e-marketing może być czasochłonny, ale przez to może również generować długotrwałe efekty. Lepiej przeznaczyć na te działania więcej czasu, niż działać szybko i często jednocześnie na krótką metę. Koniecznie należy być wyczulonym na techniki mogące negatywnie oddziaływać na wizerunek firmy.

    Kluczem w marketingu internetowym może okazać się odpowiednie dobranie grupy docelowej. Warto w tym kontekście stale dokonywać różnorodnych analiz, dających odpowiedź na pytanie, jakie działania będą najlepiej sprawdzać się w danej grupie potencjalnych odbiorców.

    E-marketing, czyli marketing internetowy rozwija się bardzo prężnie i wciąż rośnie w siłę. Może on mieć przewagę nad innymi formami marketingu poprzez to, że jego prowadzenie może być nieprzerwane przez całą dobę i kierowany do odbiorców w bardzo bezpośredni sposób. Z pewnością e marketing jest przyszłością branży reklamowej.

    Click to rate this post!
    [Total: 1 Average: 5]
    Informacja prawna
    emarketing marketing internetowy reklama
    Poprzedni ArtykułJak dobrać kolor włosów do karnacji?
    Następny Artykuł Jak urządzić biuro w domu?
    Podobne posty
    Jak urządzić biuro w domu?
    22 lipca 20214 min czytania
    Najczęściej czytane:
    Obrączki ślubne na przestrzeni wieków i w różnych kulturach
    11 stycznia 2022
    Jak poradzić sobie z dokuczliwym bólem gardła?
    2 listopada 2021
    Friends with benefits. FWB co to w ogóle jest?
    24 października 2021
    Co przyspiesza metabolizm?
    20 października 2021
    Nasiona chia – źródło naszego zdrowia
    17 października 2021
    Co daje kobieca masturbacja i czy warto ją wykonywać?
    11 października 2021
    Zobacz także:
    Ubezpieczenia
    Ubezpieczenia majątkowe – czym są? Dla kogo? Czy warto?

    Ubezpieczenia majątkowe to jeden z rodzajów ubezpieczeń, które są bardzo popularne. Ma to z pewnością…

    E-marketing, czyli marketing internetowy

    21 lipca 2021

    Obrączki ślubne na przestrzeni wieków i w różnych kulturach

    11 stycznia 2022

    Pitaja – smak, który warto odkryć!

    16 lipca 2021

    Jak dobrać kolor włosów do karnacji?

    20 lipca 2021

    Ćwiczenia na biust

    25 lipca 2021

    Co to jest konflikt serologiczny i czy jest zagrożeniem dla ciąży?

    3 października 2021

    Czym jest depresja i jakie są jej objawy?

    29 września 2021

    Jaką sukienkę na wesele wybrać?

    6 sierpnia 2021

    Dlaczego warto pojechać na Malediwy na wakacje?

    19 września 2021
    Strona Główna»Biznes, Firma»Marketing»E-marketing, czyli marketing internetowy

    Dawid Brzeziński
    [email protected]
    tel. 796 521 531

    Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
    lub Artykuły sponsorowane

    Właścicielem portalu
    chwilaprzerwy.pl jest:
    F.H.U. Dawid Brzeziński
    ul. Lubuska 4/57
    40-219 Katowice

    Ostatnie posty w serwisie:
    Jak ugotować jajko na miękko, by było idealne?
    17 stycznia 2022
    Obrączki ślubne na przestrzeni wieków i w różnych kulturach
    11 stycznia 2022
    Niezwykłe właściwości pomidorów
    4 listopada 2021
    Jak poradzić sobie z dokuczliwym bólem gardła?
    2 listopada 2021
    Losowe
    Zdrowie
    Domowe sposoby na ból żołądka i mdłości
    Kuchnia
    Produkty zawierające białka
    Zdrowie
    Opóźnienie miesiączki – co może oznaczać?
    Turystyka
    Gdzie najlepiej polecieć na wakacje w styczniu?
    Ubezpieczenia
    Ubezpieczenia majątkowe – czym są? Dla kogo? Czy warto?
    Kuchnia
    Pitaja – smak, który warto odkryć!
    Polecane przez Redakcję:
    • Dieta Karniwora
    • Pitaja – smak
    • Seks od tyłu – pozycja
    • Trypofobia
    • Ile kalorii ma łyżeczka miodu?
    • Jak zrobić fale na włosach
    © 2023 chwilaprzerwy.pl
    • Strona Główna
    • Biznes, Firma
      • Marketing
      • Reklama
    • Dom, Ogród
      • Aranżacje
      • Budowa
      • Nieruchomości
      • Ogród
      • Porządki
      • Remont
      • Wnętrza
      • Wyposażenie
    • Dziecko
      • Czas wolny, Rozrywka
      • Nauka i edukacja
      • Rozwój
      • Wychowanie
    • Facet
      • Hobby
      • Kulturystyka
      • Męskie sprawy
    • Finanse
      • Bankowość
      • Kredyty i pożyczki
      • Ubezpieczenia
    • Kobieta
      • Ciąża
      • Dieta i odchudzanie
      • Fitness
    • Motoryzacja
      • Samochody
      • Transport
    • Turystyka
      • Noclegi i hotele
      • Podróże
      • Środki transportu
      • Wakacje i urlop
    • Życie
      • Kuchnia
      • Miłość i seks
      • Moda
      • Praca i kariera
      • Rodzina
      • Ślub i wesele
      • Sport
      • Styl życia
      • Uroda
      • Zdrowie

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.